Λυγινού 20α, 18539, Πειραιάς
213 043 72 43

4o Συνέδριο Social Media

Επενδύουμε στη γνώση και στην εξέλιξη!!!
social-media-world-2015

Το προσωπικό της Passion4Design παρακολούθησε το:

4o Συνέδριο Social Media & e-business World 2015
His Excellency The Customer: Convert Visits and Users to Money!

Στόχος
Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο των Social Media και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.

1η Ενότητα: Social Media Advanced Strategies / Social Platforms
Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να εξελιχθούν στο χώρο των Social Media το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα. Η ενότητα αναλύει θέματα όπως: πως μπορεί μία εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει ή/και να αυξήσει το engagement των Millennials, τα εργαλεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε marketers, tips και χρήσιμα tricks για τη βέλτιστη αξιοποίηση των social media campaigns, παρουσίαση δοκιμασμένων και επιτυχημένων campaigns σε διαφορετικές πλατφόρμες, καθώς και τα μικρά αλλά σταθερά βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση προς το social commerce.

2η Ενότητα: Mastering Content, Marketing & Advertising
Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με τους τρόπους και τις τεχνικές για καινοτόμο digital storytelling, το τι είναι το native advertising και γιατί μας ενδιαφέρει, τις integrated διαφημίσεις στις διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις, τις μεθόδους για την υλοποίηση μίας omni-channel marketing στρατηγικής, καθώς και τη χρησιμότητα των bloggers και vloggers.

3η Ενότητα: Audience, Engagement & Experience
Η επόμενη ενότητα ασχολείται με μεθόδους και στρατηγικές που προσελκύουν και δημιουργούν κοινό, αυξάνουν το engagement και προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες. Η ενότητα προσπαθεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα όπως πως εντοπίζω το κοινό μου, τι είναι το reputation management, πως δημιουργώ και παραδίδω προσωποποιημένες εμπειρίες -αλλά και διαφημίσεις- πελάτη, πως επιτυγχάνεται η βέλτιστη αξιοποίηση των B2B social πλατφόρμων και ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορώ να εμψυχώσω τους εργαζόμενους και να αυξήσω το engagement.

4η Ενότητα: Tools, Analytics, Measurement & ROI
Η τέταρτη ενότητα είναι αφιερωμένη στην τεχνολογία, στα εργαλεία και τις λύσεις που αναλύουν και μετρούν τα αποτελέσματα των social media campaigns. Ποια είναι τα monitoring tools, πως αντιμετωπίζουμε τις κρίσεις, πως μπορώ να επωφεληθώ τα μέγιστα από την πληρωμένη διαφήμιση στα social, η οποία ακριβαίνει συνεχώς, ποιος είναι ο ρόλος των KPIs στη μέτρηση του ROI, γιατί όλοι οι δρόμοι οδηγούν στα media shops και πως τα analytics μπορούν να βελτιώσουν το περιεχόμενο;

The Marketplace
Το συνέδριο κλείνει με την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών και case studies σε διαφορετικούς κλάδους όπως το Travel/Hospitality, το Healthcare, το FMCG/Retail, το Banking και τις Τηλεπικοινωνίες. Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει το Roundtable με τίτλο: “Mobilizing Social Media”. Διακεκριμένα στελέχη του χώρου των Social Media, του mobile και των Τηλεπικοινωνιών συζητούν για τις τάσεις στο χώρο του mobile και των Social Media.

ΑΛΛΑ ΝΕΑ