Λυγινού 20α, 18539, Πειραιάς
213 043 72 43 - 213 033 53 62

Social Media Marketing

Social Media Promotion

Για εσάς που θέλετε η ανάπτυξη της επιχείρησή σας να συμβαδίζει με τη γρήγορη εξέλιξη του διαδικτύου, η διαφήμιση στα social media (social media marketing) αποτελεί το επόμενο βήμα. Η παρουσία σας σε «κοινωνικά κανάλια» που οι χρήστες του διαδικτύου και υποψήφιοι πελάτες σας χρησιμοποιούν περισσότερο, μπορεί να συμβάλλει σε μεγάλο ποσοστό στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας.

Τα social media μέσα από διάφορες τεχνολογικές πλατφόρμες: μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, linkedin κ.ά.), blogs, podcasts, RSS feeds, social bookmarking (Digg, Del.icio.us κ.ά.) και photo-video sharing (Youtube, Flickr κ.ά.) φαίνεται να είναι μία από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες.

  • ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ
  • EXTRA
  • Πακέτα γρήγορης και σωστής δημιουργίας profile σε κοινωνικά δίκτυα
  • Eποπτεία και διαχείριση κοινωνικών προφίλ
  • Διαφημιστικές καμπάνιες σε Facebook
  • Δημιουργία γραφικών προφίλ για όλα τα social media
  • Συνδέσεις – γέφυρες μεταξύ δικτύων
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη διαχείριση προφίλ

4 Τάσεις από το Social Media Marketing World 2015

Μην Προγραμματίζετε τα Πάντα

Θεωρητικά, το να είστε οργανωτικοί αποτελεί ένα πολύ ισχυρό επαγγελματικό προσόν και όλη η ομάδα του ξενοδοχείου σας θα το εκτιμούσε. Στην πράξη όμως, δεν θα πρέπει να αφήσετε τους λογαριασμούς σας στα κοινωνικά δίκτυα να δείχνουν αυτοματοποιημένοι. Να θυμάστε ότι δύο από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά τους είναι η αμεσότητα και η διαδραστικότητα. Οπότε, για να ενισχύσετε αυτά τα δύο, πρέπει να προσαρμόζεται το πλάνο σας για τα κοινωνικά δίκτυα, όχι μόνο με βάση τα νέα θέματα που προκύπτουν αλλά και με βάση τις απαιτήσεις, τις ανάγκες ή τα ερωτήματα των επαφών σας. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι σήμερα θα έπρεπε να εστιάσετε στο θέμα Χ, αλλά προέκυψε μία νέα έρευνα ή ένα ερώτημα από κάποιον πελάτη σας. Οπότε τώρα, θα πρέπει να αναβάλλετε τα σχέδια σας και να καλύψετε κάποιο από τα δύο θέματα που προέκυψαν.

Το Facebook είναι ακόμα #1

Φαίνεται ότι το Facebook δεν θέλει να παραδώσει το θρόνο του βασιλιά των κοινωνικών δικτύων. Αντίθετα, θα λέγαμε ότι κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Σήμερα, περισσότεροι από το 90% των επαγγελματιών στο χώρο του marketing το χρησιμοποιούν και το θεωρούν ένα από τα πιο ισχυρά μέσα προσέλκυσης πελατών. Πράγματι, αν αναλογιστείτε τον αριθμό των ενεργών χρηστών και το χρόνο που αφιερώνουν άνθρωποι από όλο τον κόσμο στην πλατφόρμα κάθε μέρα, δεν αποτελεί έκπληξη ότι έχει καταλήξει να είναι ένα μοναδικό μέσο marketing. Επιπλέον, με την προσθήκη όλο και περισσότερων εργαλείων και λειτουργιών, το Facebook συνεχίζει να προσελκύει όλο και περισσότερους επαγγελματίες. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, είμαστε μάρτυρες μίας εκπληκτικής αύξησης της χρήσης βίντεο που φτάνει το 300%. Μήπως λοιπόν θα έπρεπε λοιπόν να το υιοθετούσατε κι εσείς αυτόν τον τρόπο προώθησης της επιχείρησής σας;

Ενεργοποιήστε τους Υπαλλήλους σας

Ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας οργανικά είναι να συμπεριλάβετε τους υπαλλήλους σας στη διαδικασία. Ανεξάρτητα με το πόσο μικρή ή μεγάλη είναι η επιχείρησή σας, αν αναλογιστείτε ότι κάθε υπάλληλος έχει τουλάχιστον ένα λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, προβάλλοντας το περιεχόμενο της επιχείρησης ή καλώντας τις επαφές του/της στη σελίδα της επιχείρησής σας, θα προκαλέσει σημαντική αύξηση στον αριθμό των επαφών σας χωρίς να σπαταλήσετε ούτε ένα ευρώ και χωρίς κανέναν απολύτως κόπο. Θα πρέπει να μετατρέψετε τους υπαλλήλους της εταιρίας σας στους πιο φανατικούς θαυμαστές σας.

Μετρήστε για να Αξιολογήσετε

Για να είστε σε θέση να αξιολογήσετε τις στρατηγικές social media marketing, πρέπει προηγουμένως να είστε σε θέση να κάνετε τις κατάλληλες μετρήσεις. Αν δεν αναλύετε τα στατιστικά σας και δεν χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα εργαλεία έτσι ώστε να μπορείτε να μετράτε και να αξιολογείτε το αποτέλεσμα κάθε κίνησης που κάνετε, τότε δεν θα υπάρχει κανένας τρόπος να κατανοήσετε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία σας. Εξάλλου, πως θα μάθετε το αντίκτυπο μιας κίνησης στο επιχειρηματικό σας πλάνο, αν δεν μπορείτε να δείτε με απτά στοιχεία ποιο είναι το αποτέλεσμα της; Υπάρχουν πολλά εργαλεία μέτρησης ROI στην αγορά, οπότε πρέπει να είστε πολύ προσεχτικοί στη μέτρηση και αξιολόγηση των τακτικών που ακολουθείτε στα κοινωνικά δίκτυα.