Λυγινού 20α, 18539, Πειραιάς
213 043 72 43

Facebook Ads

Facebook Ads

Οι διαφημίσεις στο Facebook εμφανίζονται σε συγκεκριμένες ομάδες που αλληλεπιδρούν με το Facebook μέσω του υπολογιστή τους ή του κινητού τους. Όταν οι διαφημίσεις σας έχουν ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, και είναι σωστά στοχευμένες, λαμβάνουν περισσότερα Likes, σχόλια και κοινοποιήσεις αυξάνοντας την αποτελεσματικότητά της.

Όσο περισσότερο ενισχύετε τις δημοσιεύσεις της σελίδας σας και δημιουργείτε στοχευμένες διαφημίσεις για συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα τις βλέπουν όταν επισκέπτονται το Facebook.

Οι διαφημίσεις σχεδιάζονται για να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας, αυξάνοντας τις πωλήσεις σας και χτίζοντας το brand της επιχείρησής σας.

  • ΓΙΑΤΙ FACEBOOK ADS
  • EXTRA

Η προώθηση της επαγγελματικής σας Facebook σελίδας, μέσω διαφημιστικών ενεργειών, είναι πολύ σημαντική, γιατί είναι ένας τρόπος να φέρετε το κοινό στη σελίδα αυτή (μέσω των likes) και να αλληλεπιδράσετε μαζί του, με απώτερο σκοπό οι πιστοί σας αυτοί fans να γίνουν πελάτες.

6 Tips για πιο αποδοτική χρήση του Facebook Ads

Η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, Facebook, προσφέρει στους  χρήστες του μια δυνατότητα διαφήμισης των προϊόντων ή  υπηρεσιών τους μέσω του Facebook Ads. Παρόλα αυτά για  να χρησιμοποιήσετε σωστά, με αποδοτικό τρόπο το Facebook  Ads υπάρχουν κάποια tips and tricks που μπορούν να σας  βοηθήσουν να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα:

1. Στοχεύετε στους φίλους των επαφών σας

Υπάρχει επιλογή που σας δίνει την δυνατότητα να εντοπίζετε τα άτομα που οι φίλοι τους είναι συνδεδεμένοι στη σελίδα σας, γκρουπ, εφαρμογή σας. Αν μέσο όρο ο κάθε φίλος σας έχει 150 φίλους και έχετε μια σελίδα με 1000 φανς τότε μπορείτε να στοχεύετε σε 150.000 χρήστες.

2. Αυτοματοποιήστε την εναλλαγή των διαφημιστικών banners

Όπως και η Google, έτσι και το Facebook σας αποδίδει χρήματα όταν οι χρήστες κάνουν κλικ πάνω στις διαφημίσεις. Η δουλειά σας είναι να εναλλάσσετε τις διαφημίσεις όσο πιο συχνά μπορείτε ή να αυτοματοποιήσετε την συγκεκριμένη διαδικασία για να έχετε όσα περισσότερα κλικς γίνεται.

3. Στοχεύετε συγκεκριμένα επαγγέλματα

Είναι μια αποδοτική μέθοδος προσέγγισης υποψηφίων πελατών, σύμφωνα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

4. Τραβήξτε την προσοχή των καταναλωτών στο Page ή στο Website σας

Ο τρόπος είναι απλός, κάντε την online παρουσία σας γνωστή στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Δώστε στους χρήστες περισσότερες επιλογές γιατί το γεγονός αυτό δημιουργεί μεγαλύτερη πιστότητα και αναγνωσιμότητα του brand σας.

5. Χρησιμοποιήστε τη χαρακτηριστική εικόνα από την ιστοσελίδα σας στην σελίδα σας στο Facebook

Οι χρήστες αντιδρούν καλύτερα όταν υπάρχει μια εικόνα η οποία συνδέεται με ένα brand, επίσης όταν βλέπουν την ίδια εικόνα στο website του brand και στην σελίδα του στο Facebook επίσης.

6. Προτιμήστε την επιλογή CPC

Το ακρωνύμιο CPC σημαίνει κόστος ανά κλικ (CPC=cost per click). Το CPC εφαρμόζεται με το να πληρώνετε με βάση τα κλικ, δηλαδή να χρεώνεστε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτή η στρατηγική είναι η προτιμότερη για την σελίδα κοινωνικής δικτύωσης- Facebook.