Facebook Application
Μέσα από την ανάπτυξη εφαρμογών στο Facebook σας δίνεται δυνατότητα να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες του Facebook για την προβολή της επιχείρησης ή του brand σας καθώς και η ευκαιρία να προσφέρετε στο κοινό μία ολοκληρωμένη Facebook εμπειρία υπό την επωνυμία του brand σας.
Τα Facebook applications αποτελούν ένα από τα πλέον δυναμικά εργαλεία του Facebook. Κάθε μήνα 70% των χρηστών του Facebook (400 εκατομμύρια χρήστες) αλληλεπιδρά με κάποιο application.
Δημιουργούμε διαδραστικές εφαρμογές, όπως παιχνίδια, διαγωνισμούς κ.ά., που θα ενδυναμώσουν το brand σας, αλλά και θα προσελκύσουν νέους «φίλους» αυξάνωντας το εν δυνάμει πελατόλογιο σας.
- ΓΙΑΤΙ FACEBOOK APPS
- EXTRA
Γιατί να επιλέξετε την ενάπτυξη ενός Facebook Application;
- Μέσω του Facebook μπορεί να επιτευχθεί η ταχύτερη εξάπλωση μίας εφαρμογής με κόστος μικρότερο από άλλες διαφημιστικές ενέργειες.
- Το σύστημα των Facebook Applications αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο τρόπο διεξαγωγής διαγωνισμών μέσω Facebook καθώς ακολουθεί όλους τους κανόνες σχετικά με την πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα του χρήστη.
- Έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε ένα πολύ μεγάλο κοινό, χρησιμοποιώντας τους ίδιους τους καταναλωτές και τα profiles τους στο Facebook για την προβολή του brand σας.
4 Tips για να αυξήσετε το Engagment της σελίδας σας στο Facebook
Δεν έχει σημασία πόσα likes έχετε στην Fan Page σας στο Facebook, αλλά και πόσοι ασχολούνται με αυτά που ανεβάζετε. Το να έχετε 1000 likes αλλά μηδέν διαδραστικότητα στα post σας αυτό σημαίνει πως έχετε λάθος κοινό. Μια επιχείρηση δεν έχει ως σκοπό να μαζέψει likes αλλά πιθανούς πελάτες. Το engagment είναι ένα βασικός όρος στη γλώσσα του digital marketing στο facebook. Αξιοποιήστε το κοινό σας και προβάλετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας σωστά και μεθοδικά.
1) Εικόνες, Εικόνες και Εικόνες
Πείτε μια ιστορία με μια εικόνα – άλλωστε μια εικόνα χίλιες λέξεις . Οι χρήστες του Facebook ανταποκρίνονται περισσότερο στις εικόνες και βίντεο. Επίσης οι εικόνες είναι πιο ευδιάκριτες στη ροή του facebook και ο χρήστης τις παρατηρεί πιο εύκολα. Ακόμη το μυαλό του ανθρώπου έχει την ιδιότητα να αποθηκεύει εικόνες στο υποσυνείδητο. Έτσι μπορεί απλά να προσπεράσει την εικόνα σας αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα την έχει “ξεχάσει”. Τέλος στις εικόνες ή στα βίντεο που φτιάχνετε για την επιχείρησή σας μην ξεχνάτε να βάζετε το λογότυπό σας.
2) Κάντε μια ερώτηση
Κάνοντας στους χρήστες της σελίδας σας μια απλή ερώτηση τους ενθαρρύνεται να ασχοληθούν περισσότερο με την εταιρία σας. Μπορείτε να φτιάξετε μια ψηφοφορία μέσα από το Facebook ή να κάνετε μια ερώτηση στο τέλος του post σας. Εδώ θα ήθελα να τονίσω, πως είναι αποτελεσματικότερο να ζητάτε από τους χρήστες σας, να απαντήσουν με μια σύντομη πρόταση ή με ένα ΝΑΙ/ΟΧΙ (Γι’ αυτό είναι προτιμότερο να κάνετε μια ψηφοφορία). Οι περισσότεροι χρήστες δεν θα αποτυπώσουν τη σκέψη τους σε πάνω από 2 γραμμές.
3) Βρείτε το pick της ημέρας
Για να βρείτε την ιδανική ώρα που οι χρήστες σας θα ασχοληθούν περισσότερο με τα post σας αναλύστε τα στατιστικά στοιχεία, που σας δίνει το facebook για την σελίδα σας. Αν βρίσκεστε ακόμη στην αρχή, τότε για ένα μήνα κάντε κάθε μέρα τουλάχιστον ένα post σε τυχαία ώρα. Στο τέλος του μήνα μέσα από τα στατιστικά στοιχεία μπορείτε να δείτε κατά μέσο όρο ποια ώρα της ημέρας οι χρήστες σας ασχολούνται περισσότερο με τα post σας. Επίσης, μπορείτε να δείτε ποια post “πουλάνε” περισσότερο, ώστε μελλοντικά να ακολουθήσετε το ίδιο μοτίβο.
4) Προωθήστε τα Post σας με πληρωμένη διαφήμιση
Δεν χρειάζεται να δώσετε μια περιουσία. Κάντε ένα απλό Boost Post με λίγα χρήματα ώστε να αυξήσετε την προβολή (reach) του post σας. Επιλέξτε το κοινό που θέλετε (Άντρες/ Γυναίκες/Και τα δυο, Ηλικία και περιοχή) με προσοχή. Αν έχετε για παράδειγμα μια επιχείρηση που πουλάει καλλυντικά για γυναίκες, δεν θα επιλέξετε τους άντρες.