Λυγινού 20α, 18539, Πειραιάς
213 043 72 43 - 213 033 53 62

Google Analytics

Google Analytics

Το Google Analytics είναι μια από τις κορυφαίες υπηρεσίες της Google η οποία προσφέρει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα μίας ιστοσελίδας.

Ενδεικτικά, μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας μπορείτε να δείτε το πώς οι επισκέπτες έφτασαν στην ιστοσελίδα σας, τι χρόνο διέθεσαν σε ποιες εσωτερικές σελίδες, καθώς και πολλές ακόμη πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν κατά την βελτιστοποίηση του site σας.

Επίσης μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, μπορείτε να ελέγξετε και να αναλύσετε τα αποτελέσματα από πιθανές διαφημιστικές εκστρατείες που τρέχετε μέσα από αυτό.

Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί ότι μέσω του Google Analytics, σας δίνεται η δυνατότητα να προσθέσετε στόχους και ειδοποιήσεις αλλά και να παρακολουθήσετε αναλυτικά στοιχεία πωλήσεων που γίνονται στο site σας.

  • ΓΙΑΤΙ GOOGLE ANALYTICS
  • EXTRA

Τα οφέλη από την χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι αρκετά. Παρέχει μια πλήρη εικόνα σχετικά με την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, δημογραφικά στοιχεία που αφορούν στους επισκέπτες της, όπως είναι για παράδειγμα η περιοχή διαμονής τους και η μητρική τους γλώσσα, στατιστικά στοιχεία σχετικά με το ποσοστό επιστροφής στην σελίδα και τον χρόνο πλοήγησης σε αυτήν, πληροφορίες για τον browser με τον οποίο την επισκέφθηκαν, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους κατέληξαν σε αυτήν (keywords, referral links κλπ).

Κατανοώντας επομένως αυτά τα στατιστικά και αξιοποιώντας τα, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο στις σελίδες σας.

Πώς λειτουργεί το Google Analytics;

Ο κάθε εγγεγραμμένος χρήστης μπορεί να προσθέσει για ανάλυση και παρακολούθηση όσες ιστοσελίδες θέλει.

Για κάθε ένα από τα websites, το Google Analytics παρέχει έναν μοναδικό κώδικα ο οποίος πρέπει να ενσωματωθεί σε όλες τις σελίδες του site, συνήθως στο <head> ή στο τέλος του <body> της σελίδας.

Με τον συγκεκριμένο κώδικα εγκατεστημένο, κάθε φορά που ένας χρήστης επισκέπτεται το site, συλλέγονται στατιστικά στοιχεία γι΄αυτό, όπως είναι για παράδειγμα ο χρόνος παραμονής στις εσωτερικές σελίδες ή οι σύνδεσμοι τους οποίους ο χρήστης ακολούθησε για να καταλήξει στο site.

Αυτά τα στοιχεία αποστέλλονται άμεσα στην υπηρεσία της Google, αναλύονται, κατανέμονται στις σωστές κατηγορίες και παρουσιάζονται σε έναν εύχρηστο περιβάλλον.