Λυγινού 20α, 18539, Πειραιάς
213 043 72 43 - 213 033 53 62

Google AdWords

Google AdWords

Το Google AdWords σας βοηθάει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας εκείνη ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν μια υπηρεσία ή προϊόν σας, εμφανίζοντας μια σχετική διαφήμιση είτε στα αποτελέσματα αναζήτησης είτε σε websites σχετικά με τις υπηρεσίες σας. Είναι μετρήσιμο και οικονομικό. Χρεώνεστε μόνο για τους χρήστες που θα κάνουν κλικ στη διαφήμιση σας (Pay Per Click) και θα γνωρίσουν μέσα από το website σας τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Μπορείτε να έχετε πλήρη εικόνα σχετικά με την αλληλεπίδραση των χρηστών με το website σας. Με ποιον τρόπο σας αναζητούν, ποιες σελίδες του website σας αποδίδουν καλύτερα, ποια προϊόντα σας οδηγούν πιο εύκολα σε online πωλήσεις, ποιες υπηρεσίες σας έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση και ποιες οδηγούν πιο εύκολα τον χρήστη να επικοινωνήσει μαζί σας.

  • ΓΙΑΤΙ GOOGLE ADWORDS
  • EXTRA
Γιατί αξίζει να ξεκινήσετε διαφήμιση στο Google Adwords;
  • Η Google προσεγγίζει το 70% μοναδικών χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως.
  • Χαμηλό κόστος διαφήμισης και απόλυτος έλεγχος του κόστους σύμφωνα με το επιθυμητό budget, χωρίς χρονικές δεσμεύσεις.
  • Απολύτως στοχευμένη διαφημιστική προβολή στο επιλεγμένο αγοραστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.
  • Άμεσα αποτελέσματα από την έναρξη κάθε διαφημιστικής καμπάνιας.
  • Branding! Αυξάνετε την αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία των προϊόντων – υπηρεσιών σας στη συνείδηση του καταναλωτή.
Συμβουλές για τη δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων

Οι επιτυχημένες διαφημίσεις με κείμενο είναι ακριβείς, συναφείς, ελκυστικές και παρέχουν δυνατότητες στους χρήστες.

Επισημάνετε τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε

Δωρεάν αποστολή; Τεράστια ποικιλία; Πείτε το! Προβάλετε τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τις προσφορές που σας καθιστούν ανταγωνιστικούς.

Συμπεριλάβετε τιμές, προσφορές και αποκλειστικότητες

Οι αγοραστές συχνά χρησιμοποιούν την αναζήτηση Google, για να πάρουν μια απόφαση. Δώστε τους ό,τι χρειάζονται για να αποφασίσουν. Αν προσφέρετε κάποια έκπτωση για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή διαθέτετε ένα αποκλειστικό προϊόν, πείτε το.

Δώστε στους πελάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν ενέργειες

Πουλάτε κάτι; Πείτε τους τι μπορούν να αγοράσουν. Προσφέρετε μια υπηρεσία; Πείτε τους πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας. Οι παροτρύνσεις για δράση, π.χ. αγοράστε, τηλεφωνήστε σήμερα, παραγγείλετε, περιηγηθείτε, εγγραφείτε ή ζητήστε προσφορά ξεκαθαρίζουν ποια είναι τα επόμενα βήματα.

Συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία από τις λέξεις-κλειδιά σας

Οι λέξεις-κλειδιά στο διαφημιστικό κείμενο δείχνουν στους χρήστες ότι η διαφήμιση είναι σχετική με αυτό που θέλουν. Για παράδειγμα, αν έχετε συμπεριλάβει τη λέξη-κλειδί ψηφιακές κάμερες, η επικεφαλίδα της διαφήμισής σας θα μπορούσε να είναι “Αγοράστε ψηφιακές κάμερες”.

Αντιστοιχίστε τη διαφήμιση με τη σελίδα προορισμού

Εξετάστε τη σελίδα προς την οποία συνδέει η διαφήμισή σας (τη σελίδα προορισμού) και βεβαιωθείτε ότι οι προσφορές ή τα προϊόντα που εμφανίζονται στη διαφήμιση συμπεριλαμβάνονται στη σελίδα αυτή. Αν δεν βρουν αυτό που περιμένουν, οι χρήστες μπορεί να φύγουν από τον ιστότοπό σας.

Προσελκύστε πελάτες που χρησιμοποιούν κινητά

Οι χρήστες που βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε κινητά είναι πιθανότερο να θελήσουν να μάθουν πού βρίσκεται η επιχείρησή σας ή να σας καλέσουν. Προβάλετε την τοποθεσία και τον αριθμό τηλεφώνου σας με επεκτάσεις τοποθεσίας και επεκτάσεις κλήσεων. Επίσης, εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας διαφημίσεων ειδικά για τους χρήστες κινητών συσκευών, χρησιμοποιώντας ως σελίδα προορισμού την έκδοση για κινητά του ιστότοπου σας και παρέχοντας ειδικές προσφορές, κατάλληλες για κοινό που χρησιμοποιεί κινητές συσκευές. Έχετε υπόψη ότι οι διαφημίσεις με κείμενο ενδέχεται να έχουν διαφορετική εμφάνιση σε κινητά.

Πειραματιστείτε

Δημιουργήστε τρεις έως τέσσερις διαφημίσεις για κάθε ομάδα διαφημίσεων και χρησιμοποιήστε διαφορετικά μηνύματα για την καθεμία, για να διαπιστώσετε ποια αποφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα. Το AdWords εναλλάσσει αυτόματα τις διαφημίσεις, ώστε αυτές που έχουν την υψηλότερη απόδοση να εμφανίζονται συχνότερα.