Λυγινού 20α, 18539, Πειραιάς
213 043 72 43 - 213 033 53 62

Το twitter γυρίζει σελίδα

διπλασιάζοντας τους χαρακτήρες από 140 σε 280 σε κάθε tweet

Αλλαγή στο όριο χαρακτήρων του twitter

Μετά από αρκετές εβδομάδες δοκιμών, το Twitter λέει αντίο στο εμπορικό του σήμα, τους 140 χαρακτήρες ανά τιτίβισμα.

Οι περισσότεροι χρήστες του Twitter δεν θα έχουν πλέον μόνο 140, αλλά 280 χαρακτήρες ανά tweet διαθέσιμους. Από τα τέλη Σεπτεμβρίου, η υπηρεσία πειραματίζεται με το νέο όριο χαρακτήρων και είχε αρχικά ανακοινώσει ότι θα δοκιμάσει την αλλαγή “με μια μικρή ομάδα” ανθρώπων. Τώρα η νέα δυνατότητα είναι διαθέσιμη σε σχεδόν όλους τους χρήστες.

Το όριο των 140 χαρακτήρων θα παραμείνει για τους χρήστες που χρησιμοποποιούν ορισμένες ασιατικές γλώσσες (ιαπωνική, κινεζική, κορεατική), επειδή αυτές χρησιμοποιούν λιγότερους χαρακτήρες από ό,τι τα δυτικά και άλλα αλφάβητα, άρα μπορούν να πουν περισσότερα πράγματα με λιγότερα γράμματα.

Μια ανάλυση των δοκιμών έδειξε ότι το «βέλτιστο όριο για τα tweets» είναι 280 χαρακτήρες, ανέφερε η εταιρεία την Τρίτη. «Μέχρι στιγμής, ήταν μια πρόκληση για πολλούς χρήστες να εκφράσουν τις σκέψεις τους σε 140 χαρακτήρες» ανακοίνωσε η εταιρία. Ως εκ τούτου, χρειάστηκε πολύς χρόνος για να διατυπωθούν τα tweets, μερικα επίσης απορρίφθηκαν εντελώς. «Με την επέκταση του αριθμού των χαρακτήρων, αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά στη φάση της δοκιμής» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Τα τεστ έδειξαν ότι περίπου ένας στους δέκα χρήστες (9%) δυσκολεύεται με τους 140 χαρακτήρες και είτε αφιερώνει αρκετή ώρα μέχρι να «στριμώξει» τη φράση του ή απλώς δεν στέλνει καθόλου το μήνυμα. ‘Αλλοι πάλι αναγκάζονται να χωρίσουν το μήνυμα σε επιμέρους «τιτιβίσματα».

Πάντως, μόνο το 5% των χρηστών στις δοκιμές των 280 χαρακτήρων, δηλαδή ένας στους 20, χρησιμοποίησαν μηνύματα μεγαλύτερα των 140 χαρακτήρων και μόλις το 2% (ένας στους 50) άνω των 190. Όμως όσοι έστειλαν αυτά τα μεγαλύτερα tweets, είχαν περισσότερους «ακόλουθους» και πέρασαν περισσότερη ώρα στον ιστότοπο του Twitter.

«Στη διάρκεια των πρώτων ημερών του τεστ πολλοί άνθρωποι έστειλαν μηνύματα των 280 χαρακτήρων, γιατί αυτό ήταν κάτι καινούριο, αλλά σύντομα η συμπεριφορά τους επανήλθε στη συνηθισμένη. Όμως όσοι χρειάζονταν να κάνουν tweets άνω των 140 χαρακτήρων, έστελναν μηνύματα πιο εύκολα και πιο συχνά. Αν και -αυτό είναι το σημαντικό- τις περισσότερες φορές οι χρήστες περιορίζονταν στους 140 χαρακτήρες», δήλωσε εκπρόσωπος του Twitter, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς.

Σήμερα το Twitter έχει περίπου 330 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), έναντι 800 εκατομμυρίων του Instagram και σχεδόν 2,1 δισεκατομμυρίων του Facebook.

Πηγή: cnn.gr