Λυγινού 20α, 18539, Πειραιάς
213 043 72 43

Προωθήστε το ξενοδοχείο σας στο instagram

Με 300 εκ. ενεργούς χρήστες το μήνα και περίπου 70 εκ. νέες δημοσιεύσεις φωτογραφιών τη μέρα είναι δύσκολο να αγνοήσουμε την επιρροή του Instagram στην προώθηση του ξενοδοχείου..

Οι ταξιδιώτες έχουν αντιληφθεί ότι η λήψη φωτογραφιών από τα μέρη που επισκέπτονται και η δημοσίευσή τους στα κοινωνικά δίκτυα όπως το Instagram, είναι ο πιο εύκολος και άμεσος τρόπος να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Με 300 εκ. ενεργούς χρήστες το μήνα και περίπου 70 εκ. νέες δημοσιεύσεις φωτογραφιών τη μέρα (στατιστικά στοιχεία από την επίσημη σελίδα του Instagram) είναι δύσκολο να αγνοήσουμε την επιρροή του Instagram στην προώθηση του  ξενοδοχείου.
Αν παρατηρήσετε όμως υπάρχουν μόνο μερικά ξενοδοχεία που έχουν εκμεταλλευτεί την δύναμη του Instagram προς όφελός τους.

Αν δεν γνωρίζετε από που να ξεκινήσετε προκειμένου να επωφεληθείτε από μια οπτική πλατφόρμα όπως το Instagram, δεν έχετε παρα να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

1. Προωθήστε τα δωμάτιά σας «χωρίς πολλά λόγια»
Αντί να πείτε ότι τα δωμάτιά σας έχουν φανταστική θέα στην πόλη, μπορείτε να τραβήξετε μια φωτογραφία από την ανατολή του ηλίου από το παράθυρο ενός δωματίου του ξενοδοχείου και να χρησιμοποιήσετε τη λεζάντα «Ο πιο ωραίος τρόπος να ξεκινήσετε τη μέρα σας»

2. Παρουσιάστε το ξενοδοχείο σας από διαφορετικές οπτικές γωνίες
Φωτογραφίστε το περιβάλλον του ξενοδοχείου, το νέο πιάτο που έκανε ο chef,  τα χαμόγελα των ικανοποιημένων πελατών σας. Αυτού του είδους οι φωτογραφίες προκαλούν έντονα συναισθήματα και τα συναισθήματα οδηγούν σε κρατήσεις.

3. Φωτογραφίες από τα «παρασκήνια» του ξενοδοχείου σας
Σίγουρα οι επισκέπτες σας θα αναρωτιούνται πως καθαρίζετε τα σεντόνια στο υπνοδωμάτιό τους, πώς μαγειρεύει ο σεφ τα εξαίσια φαγητά, πώς επιβλέπει τα πάντα ο διευθυντής του ξενοδοχείου. Το να αναρτίζετε στο Instagram τέτοιου είδους φωτογραφίες είναι κάτι που εξανθρωπίζει το ξενοδοχείο σας και επιτρέπει στους δυνητικούς επισκέπτες να εκτιμήσουν τη σκληρή δουλειά που κάνετε για να προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία διαμονής.

4. Επισημάνετε τα αξιοθέατα της πόλης
Η προώθηση της τοποθεσία σας και τα αξιοθέατά της είναι ένας ακόμη αποτελεσματικός τρόπος για την διαφήμιση του ξενοδοχείου σας.

5. Μετατρέψτε τις φωτογραφίες σας σε ψηφιακά έργα τέχνης
Το Instagram σας επιτρέπει να προσθέσετε φίλτρα και άλλα εφέ στις φωτογραφίες σας, καθιστώντας τις πιο ενδιαφέρουσες.

6. Μην ξεχάσετε να επισημάνετε τις φωτογραφίες σας
Το να προσθέτετε tags στις φωτογραφίες σας είναι κάτι που θα σας βοηθήσει στις αναζητήσεις που γίνονται από πιθανούς πελάτες σας.

7. Ενθαρρύνετε τους επισκέπες σας να μοιραστούν τις φωτογραφίες τους
Θα ήταν υπέροχο αν οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας μοιράζονταν τις φωτογραφίες που πήραν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους και κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο ξενοδοχείο σας. Ενθαρρύνετέ τους να σας επισημάνουν με τη χρήση των κατάλληλων hashtags. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείτε ποικιλία εικόνων που μπορούν να δουν μελλοντικοί επισκέπτες σας.

8. Δημιουργήστε διαγωνισμούς
Κάντε την επίσκεψη του λογαριασμού σας στο Instagram περισσότερο ελκυστική για τους επισκέπτες σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε από κάποιους επισκέπτες που έμειναν στο ξενοδοχείο σας να ανεβάσουν το καλύτερο «οικογενειακό πορτρέτο» που τράβηξαν στο ξενοδοχείο σας, δίνοντας μικρά δώρα για κίνητρο ή αν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά, δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο σας. Απλά γίνετε δημιουργικοί!

9. Μοιραστείτε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα
Στην πραγματικότητα, εάν μπορείτε να μοιραστείτε περισσότερο από μία φορά την ημέρα, αυτό θα ήταν ιδανικό. Όσα περισσότερα μπορείτε να μοιραστείτε, τόσο το καλύτερο. Οι χρήστες δεν θα σας ακολουθήσουν στο Instagram αν δεν ανεβάζετε νέες φωτογραφίες τακτικά.

10. Μην ξεχάσετε να δημοσιεύετε βίντεο
Το Instagram σας επιτρέπει να προσθέσετε βίντεο 15 δευτερολέπτων βίντεο. Επωφεληθείτε από αυτό το χαρακτηριστικό και προωθήστε το ξενοδοχείο σας, τον τόπο σας, το φαγητό σας, επερχόμενα γεγονότα, κ.λπ. Μπορείτε να προσθέσετε βίντεο ακόμη και από το προσωπικό του ξενοδοχείου σας ή μαρτυρίες των επισκεπτών σας.

Πρέπει να εκμεταλλευτείτε το διαδραστικό χαρακτήρα του συγκεκριμένου μέσου. Να έχετε μία ενεργή παρουσία, να ενισχύετε την αμφίδρομη επικοινωνία και να δείχνετε στους πελάτες σας, τωρινούς ή μελλοντικούς, ότι νοιάζεστε.

Related Posts